Hari ni aku nak prepare barg2 nak masuk kptm..br 10%...hahaha..biler kan..tapi x pe lah..maybe esok or lusa siap la..lagi satu borang2 kptm ngan uitm x isi lagi..haih..naseb baik la sikit..ha.semalam aku kena bising ngan bapak aku..pasal esei pinjaman mara..dier kate esei ntah pape ntah,,kate je pemenang esei peringkat kebangsaan..(tempat ketiga je)hahahaha..pergh baik punye nasihat.hahaha.,esei tu tulis pasal fakta leh la..ni kne cter pasal..diri la,family background ..misi.visi..ntah ape lagi la ..pastu dier nak 300 patah perkataan..haih kena jadi dak pmr lak..so..aku pun mintak cadangan dak2 youthsays community..naseb baik diorg ade..thanks dee..coz ajak aku join masuk..so..mcm last post..aku ade sebut pasal jo qusairy..ha,aku mintak tolong dier semak esei aku..ade la dier betul kan..lagi pun dier dulu pernah mintak pinjaman mara tu..tu yg mintak ajar dr dier,Tq so much jo..aku doakan ko dapat jadik diplomatik ..huhu..pastu...dee bace blog aku..terus mes aku suh datang umah dier..hahaha..mcm la parents aku bg..jauh lak tu..sorg2 giler ke.hahaha .dah la x plan pape..tetibe je suh aku gi..dee...dee..so aku decide kol dee aje la..memadangkan kol umah ke umah adalah free..hahaha..gayut la lame2..so mak dee angkat kol tu dulu..lepas bg salam mak dier tnye kabar gua..then pas fon kat dee..dee nak sgt aku datg umah dier ..alahai kesian ko..hmm lain kali la dee..so aku pun ckp la kat dier..time dier cuti sem bulan julai ni leh la aku kuar jumpe dee.coz aku belajar pun kat sane..seng sikit..aku pun tnye la pasal permohonan diorg nak gi egypt..fuyoh..diorg dapat kot..dee,farah dee n adha..congratulation..sambil tu alin mes aku..tnye pasal kptm..yeye.dier sure masuk sane..aku ade kwn..yahoo..alin akaun under kptm ..aku under uitm..lain sikit aje la..so dier tnye mcm mane nak bayar n bla...bla..so aku ajar mane2 yg aku tau aje la..then dier kate ade hal...x pe..aku pun sambung borak2 ngan dee..dee kate diorg bertiga dah wat paspord..so gi lepas raye..fuh jauh kot..balik setahun sekali..bukan seng nak jumpe balik dak2 atpn..sume campak jauh2..bape org je yg dapat sekitar selangor n kl..haih..xpe la dee..muga2 berjaya k..so ak rase takat ni aje la kot..


gambar kat ts..lepak2..eila amik gambar ni..dee sebuk je same teddy bear ngan aku..kaler je lain




gambar kat jamuan ys,pj.nana.aku.dee.intan lela(ama ngan hawa hilang)

0 comments: