dah lame aku x tulis kat blog ni..sebernanye malas nak taip..ketandusan idea..25 jun ni aku masuk Kolej Poly Tech Mara(kptm)kat kl amik diploma akaun under uitm..barang2 pun mcm x byk je beli..kirenye amik barang2 ostel dulu..so save sikit..memandang kan ekonomi kurang baik..huhuhu..dalam minggu ni aku pun nek boring..ntah la x tau asal..so,aku pun cari la info2 pasal akaun..memandangkan aku time spm x amik akaun..x sempat..maka,aku pun amik la ekonomi asas..membantu la gak..kate khairun fatihin..anyway..thanks jo qusairy n dak2 youthsays..jo tu pmpuan ye..jgn salah anggap lak..syang ko jo.huahuahua..lagi satu harap2 la alin dapat kptm same ngan aku ade mem ..lagi masyuk..illa x puas hati nagn aku coz aku dapat kat..hahaha..memang aku saje je apply kat kl..senang sikit..sebernanye aku nak jadi dr..tapi dapat akaun lak..dee,ko yg giler nak sgt jadi akaun amik doktor lak..apalah ko ni..bek ko tukar ngan aku...wei dee kalo ko bc blog aku ni..mes aku tau..nanti aku jumpe ko..nak sgt jumpe aku..dee...dee..aku tau ko rindu aku kan..start minggu depan..boleh kate sume dak2 ostel masuk u,politeknik,poly tech mara..dak2 matrix dah gi dah..sume nye campak jauh..bak aku sebut mane yg aku tau la..start dari selatan..

pika,naz -uitm segamat,johor....
eila,dilla -uitm alor gajah,melaka...
adha,farah dee - matrix melaka,
dee-matrix kuala pilah,n9....
wani -uia nilai,n9...
aput-um..
haslin ,kinah-kolej poly tech mara bangi ,slagor...
aku ,alin(maybe)-kolej poly tech mara kl
habsah-uniten cyberjaya,slangor
syaza - form 6 kat shah alam
pajen-kolej..kerjasama uitm,selangor
nadz-matrix pahang
nina-uitm pahang
nana -udm,terengganu
ama masduki n hawa-matrix penang
ama rosme,aeton,aisyah salim,izzati zaidin-matrix kedah
tasha -uitm arau,perlis
mardi-politeknik perlis

yg x dapat dikesan:-
intan norlela
shiela,
syieda,
sue,
zaty snisi,

tue yg aku tau..tapi aku rase mcam kurang sorg je sape ye..ntah la..


2 comments:

The Blogwalker said...

eyt.
long time no talk2. (er.)
hope sehat ea..
nway, gudluck n all the best for your new life.
it is a journey to another state or level of life.

=)

ezno said...

yup fath lame x borak2
sehat..ko lak..thabks 4 wish..
hm bg aku same thing...buka buku br